Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

KošíkJen 1299 Kč
do dopravy
zdarma
Menu

Co dělat, když se zadrhne doručení

Máte-li podezření, že je během doručování vašeho balíčku nějaký problém, zkontrolujte si stav doručování. Odkaz na vaší zásilku naleznete v detailu objednávky u nás v obchodě nebo v e-mailu o expedici balíčku. Neprobíhá-li doručení jak má, kontaktujte prosím přepravce s dotazem na stav vašeho balíčku.

Kontakty na jednotlivé dopravce:

PPL

e-mail: info@ppl.cz
Zákaznická linka: 225 331 500
Pracovní dny: 7:00 - 20:00
Sobota: 8:00 - 16:00

Zásilkovna

e-mail: info@zasilkovna.cz
Zákaznická linka: 216 216 516
Pracovní dny: 8:00 - 18:00

Jak postupovat při přebírání balíčku

Převzetí vašeho balíčku věnujte prosím náležitou pozornost, předejdete tím případným komplikacím.

Při přebírání zásilky prosím pečlivě zkontrolujte stav balíčku. Zaměřte se především na to, zda je balíček neporušený (proražený, pomačkaný či jinak zdeformovaný) a jestli je neporušená ochranná páska s logem obchodu. Není-li vše v pořádku, může to znamenat poškození zboží, nebo neoprávněné vniknutí do zásilky.

Po převzetí balíčku ve výdejním místě, ihned na místě převzetí zkontrolujte, že není obsah balíčku poškozen. Přeberete-li balíček od kurýra, bez otálení po jeho obchodu zkontrolujte, zda není obsah poškozen.

Pro případ, že balíček, nebo jeho obsah jsou poškozeny, postupujte prosím podle následujících pokynů.

Mám balíček od PPL

Vážné poškození balíčku

Je-li balíček vážně poškozen nebo otevřen a vypadá to, že je poškozen i obsah, tak odmítněte převzetí balíčku a kurýra požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedl „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 380 831 830, nebo e-mailu info@holime.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

Menší poškození balíčku

Je-li balíček poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít. V každém případě však při převzetí zapište kurýrovi do dodacího listu (případně jej požádejte o vložení do terminálu) výhradu „Obal poškozen“.

Poznámku uveďte i při menším poškození, usnadní to řešení případné reklamace.

Po převzetí

Po převzetí balíčku si prosím neprodleně zkontrolujte jeho obsah. Je-li obsah balíčku poškozen, uplatněte reklamaci.

Jak postupovat, když chci uplatnit reklamaci:

  • Zachovejte kompletní obal i obsah pro případ dokumentace poškození při řešení reklamace.
  • Reklamaci nahlaste společnosti PPL pomocí reklamačního formuláře na adrese https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace nebo na e-mail info@ppl.cz. V případě e-mailu nezapomeňte uvést číslo zásilky a kontakt. Reklamační pracovník společnosti PPL vás bude kontaktovat a reklamaci s vámi dořeší.

Reklamaci nahlaste ihned, nejdéle však do tří pracovních dní od převzetí balíčku. Reklamaci můžete uplatnit i v případě, že přepravní obal nebyl viditelně poškozen nebo jste kurýrovi při převzetí neuvedli výtku „Obal poškozen“.

Mám balíček od Zásilkovny

Vážné poškození balíčku

Je-li balíček vážně poškozen nebo otevřen a vypadá to, že je poškozen i obsah, tak odmítněte převzetí balíčku a obsluhu požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedla „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 380 831 830, nebo e-mailu info@holime.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

Menší poškození balíčku

Je-li balíček poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít.

Po převzetí

Po převzetí balíčku si neprodleně, ještě před odchodem z výdejního místa, zkontrolujte, zda není poškozený jeho obsah. Je-li obsah balíčku poškozen, postupujte podle následujících pokynů.

Jak postupovat, když je zboží poškozeno:

  • Pokud zjistíte poškození zboží ve výdejním místě hned po převzetí, vraťte balíček hned obsluze. V případě potřeby kontaktujte zákaznickou linku dopravce 216 216 516.
  • Pokud zjistíte poškození zboží doma, nahlaste reklamaci na e-mail info@zasilkovna.cz. Do e-mailu uveďte číslo zásilky, fotodokumentaci stavu balíčku a jeho obsahu a kontakty na sebe. Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíčku ve stavu jak jste jej převzali. Reklamaci nahlaste ihned, nejdéle však do sedmi pracovních dní od převzetí balíčku.

Reklamaci můžete uplatnit i v případě, že přepravní obal nebyl viditelně poškozen, ale na reklamaci v tom případě nebude pravděpodobně brán ze strany přepravce zřetel.

 

Budete-li se držet našich doporučení, máte vysokou šanci, že i taková nepříjemnost, jako je poškození zboží při přepravě, bude vyřešena k vaší spokojenosti.