Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Menu

Změnili jste názor? Nevadí, občas se to stane každému z nás. Zboží si od vás rádi vezmeme zpátky a vrátíme vám peníze.

Vrácení zboží do 14 dnů

Každý náš koncový zákazník má v souladu se zákonem právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Podmínky vrácení

  • Vracené zboží nesmí být nijak poškozeno.
  • Vracené zboží je kompletní (včetně příslušenství, návodu, přiložených dárků apod.).
  • Vracené zboží je nejlépe v originálním obalu.
  • Z hygienických důvodů nelze vrátit zboží dodané v uzavřeném obalu, které z něj bylo vyjmuto (například kartáčky, ústní sprchy apod.).
  • O vrácení zboží nás musíte informovat nejpozději 14. den ode dne převzetí.

Jak postupovat

  1. O vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů nám napište na info@holime.cz.
  2. Do e-mailu napište také číslo bankovního účtu, na který vám zašleme peníze za vrácené zboží. Vracené zboží nám spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu:

    KOBOZ SERVICE s.r.o.
    Pražská třída 2879/155
    370 10 České Budějovice


  3. Balíček doporučujeme připojistit.
  4. Po doručení zboží a jeho kontrole vám bezodkladně (nejpozději však do 30 dnů) pošleme peníze na váš bankovní účet.

Co je ještě dobré vědět

  • Vrácení zboží v zákonné lhůtě se řídí Obchodními podmínkami.
  • 14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak prodávající má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Vrácení zboží do 100 dnů

Koupili jste někomu nevhodný dárek nebo jste si vybrali špatně a rádi byste své rozhodnutí změnili? U nás máte 100 dní na to, abyste nerozbalené zboží vrátili a dostali peníze zpět. Nemusíte se tak bát nakupovat dárky k narozeninám či Vánocům s předstihem. Nebude-li se obdarovanému dárek hodit nebo líbit, snadno ho vrátíte.

Podmínky vrácení

  • Tímto způsobem lze vrátit jen nerozbalené zboží.
  • Zboží musíte odeslat nejpozději 100. den ode dne převzetí zásilky.
  • Koukněte také na kompletní podmínky celé akce.

Jak postupovat?

  1. Vyplňte tento leták.
  2. Vyplněný leták vytiskněte a spolu s nerozbaleným zbožím nám zašlete na adresu:

    KOBOZ SERVICE s.r.o.
    Pražská třída 2879/155
    370 10 České Budějovice


  Platba
Sledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Časté otázky