Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Menu

Změnili jste názor? Nevadí, občas se to stane každému z nás. Zboží si od vás rádi vezmeme zpátky a vrátíme vám peníze.

Vrácení zboží do 14 dnů

Každý náš koncový zákazník má v souladu se zákonem právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Podmínky vrácení

  • Vracené zboží nesmí být nijak poškozeno.
  • Vracené zboží je kompletní (včetně příslušenství, návodu, přiložených dárků apod.).
  • Vracené zboží je nejlépe v originálním obalu.
  • Z hygienických důvodů nelze vrátit zboží dodané v uzavřeném obalu, které z něj bylo vyjmuto (například kartáčky, ústní sprchy apod.).
  • O vrácení zboží nás musíte informovat nejpozději 14. den ode dne převzetí.

Jak postupovat

  1. O vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů nám napište na info@holime.cz.
  2. Do e-mailu napište také číslo bankovního účtu, na který vám zašleme peníze za vrácené zboží. Vracené zboží nám spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu:

    KOBOZ SERVICE s.r.o.
    Pražská třída 2879/155
    370 10 České Budějovice


  3. Balíček doporučujeme připojistit.
  4. Po doručení zboží a jeho kontrole vám bezodkladně (nejpozději však do 30 dnů) pošleme peníze na váš bankovní účet.

Co je ještě dobré vědět

  • Vrácení zboží v zákonné lhůtě se řídí Obchodními podmínkami.
  • 14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak prodávající má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Vrácení zboží do 100 dnů

Koupili jste někomu nevhodný dárek nebo jste si vybrali špatně a rádi byste své rozhodnutí změnili? U nás máte 100 dní na to, abyste nerozbalené zboží vrátili a dostali peníze zpět. Nemusíte se tak bát nakupovat dárky k narozeninám či Vánocům s předstihem. Nebude-li se obdarovanému dárek hodit nebo líbit, snadno ho vrátíte.

Podmínky vrácení

  • Tímto způsobem lze vrátit jen nerozbalené zboží.
  • Zboží musíte odeslat nejpozději 100. den ode dne převzetí zásilky.
  • Koukněte také na kompletní podmínky celé akce.

Jak postupovat?

  1. Vyplňte tento leták.
  2. Vyplněný leták vytiskněte a spolu s nerozbaleným zbožím nám zašlete na adresu:

    KOBOZ SERVICE s.r.o.
    Pražská třída 2879/155
    370 10 České Budějovice

Braun 60 dní záruka vrácení peněz

Vybrané výrobky Braun můžete testovat 60 dní se zárukou vrácení peněz. Akce platí na výrobky zakoupené od 1.9. 2020. Více informací o akci Braun 60 dnů na vrácení.

 

  Platba
Sledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Časté otázky