Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Nazuby.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

KošíkJen 1299 Kč
do dopravy
zdarma
Menu

Nefunguje nějak produkt, jak má? Každá nepříjemnost nás moc mrzí, ale zkusíme vám alespoň usnadnit reklamační proces.

Pokud k vám zásilka dorazila poškozená vlivem přepravy, prosíme, postupujte podle tohoto návodu.

Obecně lze v zákonné lhůtě reklamovat veškeré vady výrobku, které vznikly chybou výroby nebo vady materiálu.

  • Výrobek nefunguje (například elektrický přístroj nejde zapnout)
  • Některá funkce výrobku nefunguje (například elektrický strojek se nenabíjí)
  • Materiál výrobku se vlivem běžného používání nevratně poškodil (například prasklo tlačítko přístroje). Toto samozřejmě nelze uplatnit na zboží spotřebního charakteru (náhradní planžeta apod.).
  • Jiné barevné provedení výrobku – barevnost produktů dodávaných výrobci bohužel nemůžeme ovlivnit. Výjimkou jsou produkty, u kterých je konkrétní barva přímo uvedená v názvu výrobku – pokud vám omylem dorazilo jiné než vybrané barevné provedení, prosíme, zboží nám vraťte a my vám pošleme správnou barvu.
  • Opotřebení nebo úbytek obsahu produktů spotřebního charakteru (opotřebovaná planžeta strojku, docházející kapalina v čistící kazetě...).
  • Vady způsobené nevhodným používáním, přetěžováním nebo nedostatečnou či nevhodnou údržbou výrobku, a to zejména pokud se tak stalo v rozporu z návodem k použití.
  • Nevhodně vybraný produkt – pokud zjistíte, že vám produkt nevyhovuje nebo se vám nelíbí, nepoužívejte jej a využijte vrácení zboží.

Pokud reklamujete zboží níže uvedených značek, je nejrychlejší reklamovat výrobek přímo v servisním středisku výrobce:

Reklamovaný produkt jiné značky nám řádně zabalený, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady můžete doručit prostřednictvím jakéhokoliv podacího místa Zásilkovny. Stačí, když obsluze podacího místa předáte zásilku a sdělíte jí unikátní identifikátor našeho obchodu 98868634. Obsluha podacího místa zajistí tisk přepravního štítku a předání zásilky přepravci k doručení na naši adresu. Podací místa Zásilkovny naleznete ZDE.

Vaše balíčky rádi přijmeme a reklamaci vyřídíme také na naší adrese:

KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice

Reklamovat můžete až do uplynutí záruční lhůty (24 měsíců od koupě) nebo data trvanlivosti vyznačeného na obalu. Po přijetí reklamace ji nejpozději do 30 dnů vyřídíme a dáme vám vědět, jak jsme ji vyřešili.

Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.


  Platba
Sledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Časté otázky